Dolores öğretmen düşmanı da olduk iyi mi :) ben ki hâlâ 25 yıl önceki öğretmenimi her özel günde arayıp, hatır soran biriyimdir. Asla öğretmen düşmanı ithamını kabul etmiyorum ve öğretmenlerin çalışmalarını küçümsemiyorum ama siz de bir öğretmen olarak sahip olduğunuz özlük haklarını ve avantajlarını küçümsemeyin bence. Herkesin hassasiyeti farklı evet ama ‘1,5 gün işe gidicem ayy ben ne yapıcamlar’ falan da biraz şeye benziyor; karşınızda aç biri varken, dünyaları yiyip, çok açım hiçbir şey yemedim demeye. Neyse umarım zorlanmazsınız o 1,5 günde :) iyi akşamlar