Kızlar merhaba bebeğim bugün tam 3 aylık oldu. Atak haftasinda sanırım sabahtan beri emziremedim, buzluktan süt çıkardım daha önce hiç biberon vermemiştim ama buna rağmen sırf aç kalmasın diye vermeye çalıştım istemiyor ne zaman emdirmeye çalışsam ağlıyor istemiyorum biberonda da aynı şekilde yaptı ne yapicam aç kaldı diye çok moralim bozuk 😔😔😔