Arkadaşlar 1 yaşında bebeğim, yaz mevsimi diye mi yoksa kovada mi sıkıntı anlamadım felaket kokuyor yani ilk zamanlar hiç koku yapmazdı ebeveyn banyosuna koyuyorum gene de kapıyı açınca odaya doluyor koku resmen çok da biriktirmeden yari dolu halde atıyorum genelde çöpü,bı öneriniz var mı ?