Cicegiburnundaanne Deletedmom200 bende kimbilir hangi markanin reklami diyordum primanin reklamidir dye dusundum molfixmis demekki.reklami cikmiyor ama hic
Deletedmom200 Sevgi1 valla su reklam var di ya bebeğinize kalorifer suyumu surceksiniz doğru suyu bekleyin DIE sonunda sırrı çözüldü 😂😂
Alparslanaskim Bugün gördüm bende reklamda kızlar ama yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum kesinlikle doğru memnun kaldım ben. Metro marketten tesadüf görüp almistim fiyatida diğerleriyle ayni
Ayca_lina_ Cicegiburnundaanne Ben yaklaşık 2 3 haftadır kullanıyorum canım altına eline yüzüne vallahi ben çok memnunum