28 aylık kızım Bugün 16 gün oldu çiş cok güzel ilerliyodu geceli gündüzlü son iki gündür sabahları ıslak kalkıyor yanı gece kacırmış olarak basladım baslayalı böyle birşey yaşamadıgımız ıcın gece uyandırıp hiç çişe kaldırmadım kaka sorunu yasadık halada yasıyoruz 3 gunde bir yapıyor doktor karnını yumusatması ıcın surup poposunun acımaması ıcınde krem verdi bunlar daha yeni 1 gunluk ılaclar fayda durumunu bilmiyorum fakat bugun 16. Gun bana bez tak dedi unutturmaya calısıuorum baska yere yönlendiriyorum ama aklına geldıkce bez tak diyor böyle birşey yasayan varmı gerilememi yasıyor bez takmam mı lazım