NekwaSultan Radikall_Anne bosh kendimi bildim bileli çevrem bunu kullanır. Pahali ama deger evlendiğimde ben de bosh aldim cok şükür tam 5 yıl oldu bu ay 🤗
MuhammedAmine Radikall_Anne Arçelik Bosch ikiside beyaz eşyada çok kaliteli markalar bulaşık makinamı hotpoint Aristo’n aldım ondan memnun değilim gerçi 6 yol oldu ama olsun memnun değilim
Deletedmom115 Radikall_Anne 2 yıldır evliyim bütün beyaz eşyam bosch çok memnunum sadece gri aldım keşke beyaz alsaydım lekeyi çok belli ediyor.
Depresif_polyanna Beş yıllık evliyim, bütün eşyalarım hotpoint ariston. Çok memnunum. Hem hesaplı hem de estetik görünüyor modelleri. Bugüne kadar hiç sorun yaşamadım.