Ndrg-12 Kızım 21 aylık çok zorluyor. Çaresiz kalıyorum artık o kadar bağırıyor kendini yere atıyor ki hiç bir şekilde iletişim kuramıyorum en erken 15 dk da iletişim kuruyorum. Sizlerde durumlar nasıl? Nasıl baş ediyorsunuz? Sabır etmek dışında 🫠
Duygusuz Ndrg-12 19 aylık bizra erken basladı basedemiyorum malesef asırı derecede aglıyor susturamıyorum özellikle gece yapıyor 4 5 6 da kalkıyor aglamaya baslıyor
Turunckafam Ndrg-12 baş edemiyorum ama günler geçiyor… Bir gün bitecek diyip … Ağlamaları mizlanmalari oyun oynamayıp annee diye 24 saat kafamda oturması yine ağlaması …. Bizde saskiniz valla amaa bir çözümü yok bence bu şekilde buyucekler . Sesim bazen yükseliyor çünkü tişörtümü yapışıp kalıyor o şekil boğuluyorum sonra üzülüyorum sarılıp … Allah hepimizin yardımcısı olsun canım
-Cedric Ndrg-12 oğlum 22 aylık bugün sırf sinirden çocuğuma bağırmiyim diye kolumu ısırdım . Sakince konuşuyorum yok Güzel güzel anlatıyorum yok Hiçbir şey mutlu etmiyor kendisini Otursam bile elimden tutup zorla kaldırıyor beni illa benle oyna dercesine. Yemek mi yapayım oyun mu oynayayım her an napiyim kamandırıyor beni. Bensiz asla oyun oynamıyor evin içinde top oynamak ve saklambaç oynamak istiyor . Ancak böyle mutlu ve sakin duruyor. Ama akşam olmadan da benim pilim bitiyor . Yapma diyorsam gözlerime bakıp inadına yapıyor. Bende aksini söylüyorum dağıt oğlum tamam yap diyorum yapmaktan vazgeçiyor vs . 4-5 yaşlarına gelse de rahat etsem artık bu yaşlar çok zorlayıcıymış cidden 😂
cemreninnannesii Ndrg-12 baş edemiyorum saldım artık tepki verince hayır yapılmaz deyince daha çok yapıyor alıyorum kucağıma sarılıyorum başka çare yok 22 aylık kızım
Ndrg-12 Emzik ağzında gezmek istiyor bir de. Emzik oldu mu da konuşmuyor. Gündüz vermemeye çalışıyorum kriz çıkıyor. 😑
Dilaylaa Ağlama krizlerinde zaten onun sskinlesmesini beklemeniz lazım , tepki vermeden , sakinlestikten sonra konuşacaksiniz . Baska yapacak bir şey yok bizde beş altı ay sürdü bu durum . Sonra düzeldi
Ndrg-12 Dilaylaa onu denedim ağlama dozu artıyor. İnanılmaz bağırıyor. Sakinleşmiyor kesinlikle. Tepkisiz kalıyorum çoğunlukla ama o da işe yaramıyor
Ndrg-12 Duygusuz biz de öyle 18 den beri yavaş yavaş hissediyordum bunları. Zaman geçtikçe dozu artıyor
Melihinannesi1 Ndrg-12 belki de ilginizi çekmek için ağlıyor siz tepkisiz kaldıkça iyice ağlıyor, ağlarken alıp sarılıp opmeniz belki de daha iyi olacak
Ndrg-12 Turunckafam aynen sesim her yükseldikçe sonrasında üzülüyorum dengem bozuldu. Her seferinde sabredeceğim diyorum ama o kadar krize giriyor ki bağırıyorum sonra yine pişmanlık… sonu yok. Bu ara yemek yedirmiyor, banyo bile zor yapıyorum. 😮💨
Pembebeyzmavi Turunckafam ayy sormayın ya. 25 aylık kızım sürekli yakamda paçamda. Ben artık kendi vakit geçirsini geçtim ama bazen 5 dkya ihtiyacım oluyor bana değmediği😂 sesim yükseliyoe benimde bazen sonra saniyesine pişman olup hemen sarılıyorum. Kendi kendime düşünüyorum bende iyi değilim sanki bu kadar hızlı bir duygu geçişi nasıl yaşayabiliyorum anlamıyorum
Turunckafam Pembebeyzmavi bugün kaydiragini kurdum yüz üstü kayıyor akülü arabayı ters çevirip binmeye çalışıyor kii alt tarafı demir kaynio 🤦🏻♀️ oyuncak sepetinin içine girio elli kere kaldırdım geri elbet cikario kırılsa oan plastik biyerine giricek bugün sinirden kendi kafama vurdum artık gözüm döndü gözümden yaş geldi canımı acittim ki canımin canı yanmasın (kızımin)🤦🏻♀️ çünkü çıldırdım anneler şimdi aaa tepkiye bak dicek amaaa oan çocuğa dönüp bagirmaktansa sakinleşmem lazımdı… Gece oturup düşünüyorum amaa boşum düşünemiyorum bile… Bizde mi böyleydik abi yaa bizde boyleydiysek nasıl ⅗ çocuk yapmış bu analar kafayı yicem … Yemek hazırlarken bile ona sinir krizine girio mama mama diye maksat açlık değil oan inatlaşma mizirdanma. Allah’ım hem büyüsün sağlıkla diyorum hemde eskilere bakınca halini özlüyorum ben kafayı yedim arkadaşlar 2 yaş sendromu ile sizlere kolay gelsin 😂😂😂
EFNAN0 Pembebeyzmavi ya çok tatlısınız güldüm gece gece benim kızım 3 aylık ağlamalar başladı ama ben kucağıma asla almadım alıştırmamaya çalıştım kendi mırıldanarak uyuyor benim bi sorum var HERKEZE ya ben emzik hiç vermedim vermek istemiyorum bu iyi mi kötü mü emzik ne işe yarıyor plastiği ağzına almasın istiyorum çünkü iğrenç bişey kokacak çünkü sizce ne yapmalıyım bu arada rabbim sabır versin hepimize🤣❤️🥰💋🤲🏼
Bugra2020 Pembebeyzmavi tek degılsınız bende bağırınca saniyeler iicinde vicdan yaşıyorum sarılıyorum özür dileyelim diyorum ama bazen bi 5 dk kalmak istiyor insan en olmadık zamanda kriz çıkıyor bi anda tv açsam bile kapat ben kapatıcam acmıcam diyip inatlaşıyor 😅🥲 kendi haline bırakıyorum öğürüyor kendini kusturmaya çalışıyor ay
AngelMotherr Ndrg-12 Ay korkuyorum yeminle şu 2 yaş sendromudan yaaaaa 11 aydır ağlıyor her dakika yılmadım ayaktayım
-Cedric theAna bağırmaları ağlamaları da cabası tabii 😂 biri kapı eşliğinden geçse acaba evde işkence mi ediyorlar çocuğa sanıcaklar . Öyle kıyamet koparıyor resmen 😂
Feyzosunannesi Ndrg-12 25 aylık kızım hicbisey yapamıyorum sabretmekten başka bişey elimden gelmiyor. O anı yönetmek imkansız bizim için
35izmir Kız korkutmayın kızzzz moralimi bozuyorsunuz bebeklikleri nasıldı ozamsnda varmıydı huysuzlukları
Ndrg-12 35izmir kızım inanılmaz kolay bi bebekti. Uykusu yemesi her şeyi. Ama 2 yaş sendromu beni yıprattı
Zeliff 35izmir ilk 3 ay kolikti ama 4 aydan sonra pamuk gibi bir bebekti benim kızım. Çevremizdekiler hep imreniyorlardi inşallah bizimkide böyle uslu olur diyorlardı hep. Şimdi 21 aylık olmak üzere keçi gibi valla
3310umbozuk Ben ağlamasına izin veriyorum bazen 20 dakika bile sürüyor umursamıyorum sakinleş öyle konuşalım diyorum normal işime devam ediyorum sonra sakinleşince geliyor yanıma ama o 20 dakika ömrümden ömür gidiyor başka çare yok bide 1 aylık bebeğim var gerisini siz düşünün büyüğü 28 aylık
Ndrg-12 3310umbozuk benim de 8 aylık oğlum var. Bazen bende bırakıyor ama canım da yanıyor o ağladıkça. Bazen sakinleştirmeye çalışıyorum ama asla dinlemiyor sadece ağlıyor sadece