cikolatahurma ah benim bebeğim 3 aylık oldu hala aynı çok zor uyanıyor. Kulaklarını elliyorum, boynunu elliyorum, burnunu sıkıyorum, topuklarına vuruyorum yok 😂 pamuk ıslatıp yüzünü falan siliyordum, kollarını aşağı yukarı oynatiyordum zorla uyaniyordu