Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim 1 haftadır meme reddi yapıyor. Zıplayarak emzirmeyi denedim bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Gece de nadir emiyor uykuluyken. Farklı pozisyonlarda denedim emzirmeyi ama işe yaramıyor. Doktor dişlerinin kaşındığı ve diş etleri içinde hareket ettiği için böyle yaptığını söyledi. Sütümün kesilmesinden korkuyorum. Sürekli sağıyorum ama canım cok yanıyor sığarken. Bu durum ne kadar sürer yaşayan var mı içinizde ? Neler yapmam lazım tecrübesi olan fikir verebilir mi acaba. Eşim mamaya geçiveririz sorun yok diyor. Ben sütüm varken mama vermek istemiyorum bebeğime nolur yardımcı olun🙏 bebeğim sürekli açlıktan ağlıyor sağıp içirmeme rağmen memedeki gibi olmuyor.