Kevserzehra
Dogum yaptigimdan beri gecmeyen bi bas agrisi halsizlik var sadece kahveyle geçiyor. Sezeryanla dogum yaptim acaba gece uykularimda bolundugum icin mi oluyor anlamiyorum bu sbah kan verdim sonuclar cikmadi pazartesiye kaldi yasam enerjim cok dustu artik biktim resmen