Rkttktk kızım 2 aylıkken oldu 3 aylıkken kendiliğinden açıldı. Devletteki çocuk cerrahı bir krem verdi 1 ay masaj yap geçmezse ufak bir işlemle açarız dedi ama biz uygulamadık. Kendi çocuk doktorumuz prof hiç gerek yok idrar yolu enfeksiyonu olmadığı ve idrar çıkışı iyi olduğu sürece gerek yok dedi onu dinledik. Takibini yapmak önemli tabiki hep kontrol. Tekrarlayabiliyor.