Sjsgsjsui Doğru mu bilmiyorum anneler internet de okumusdum bı kaç kere ilk çocuklar iştahsız olur diye doğrumu sizce Benim de ilk bebeğim hiç bir şey yemiyor en fazla 2.3kasik aliyo sonra yok yemiyo bir tür lu o kadar farklı farklı tarifler deniyorum Gine yemiyo kızım çok üzücü bir durum 😔
sarmaliklahana Sjsgsjsui Yok kız ne alaka 😄benım kızım 1 yasında maşallah agzı boş durmuyor. Yemeyi cok seviyor yani
Tugce Sjsgsjsui Hayvan kartları, hayvanlı kitaplar, büyük sorularım hayvanlar gibi alternatiflerle yedirmeyi denediniz mi? Bizde biraz işe yarayan şey bu. Benimki de ilk bebe🥺bütün gün miyav, möö, vızz
Balyanakliya Sjsgsjsui kızım 9 aylık hiç jisey yemiyor en fazla 3 kasik 4 kasik yerse bayram ediyoruz benimde ilk çocuğum 🥲🥲🥲 elimin oğlu var 10 aylık sabh öyle akşam yemek yer onunda ilk çocuğu
MinnakvLiva İlk çocuğum ve hiçte iştahsız değilim kızım da öyle😂 dönem dönem oluyor ama genel olarak değil çok şükür
sarmaliklahana Sjsgsjsui o bebeğin kendi yapısı ile alakalı bence ya kızım dogdugundan beri ammaso 5 dk gecikse cıglık kıyamet ti ortalık 40 lı bebek düşün 🥴 birde ben hiç bişeyi karıştırıp vermedim. Herşeyin lezzetini kendi alsın diye eline verdim. Lapa falan yapmadım. 5-6 tane yiyeceği karıştırmadım. Ver eline kendi yesin 8 aylık yiyebilir yani. Belkı kendi yese iştahlanır 🤷
Sjsgsjsui Tugce yok cnm demedim eline genelde oyalansin diye birşey ler veriyorum ama yemegi görünce kaçırıyor kafasını
Sjsgsjsui sarmaliklahana çorba fln yapıyorum mama fln yiyemez ki daha kaşık tutması ni bilse yer de yok kaşık versem eline atiyo yere canm 😀
sarmaliklahana Sjsgsjsui kaşıkla değil canım dha a benımkide kasık tutamıyor. 😄 Meyve dilimle ver eline yesin. Ekmek ver sofrada sizinle yesin. Elma armut üzüm VS kendi eliyle yesin. Ben kzııma herseyi verisn. 6.aydan itibaren hemde. Kendim yanında gözlemledim bogazına kalmasın falan diye. Zaten yutamadıgı seyler olunca direk cıkarıyordu