Mavi1602
Sevgili anne, mama sandalyesine oturmak bebeğinize için tv çağrıştırıyor olabilir. İsterseniz bit sre yere bir örtü serin sevdiği oyuncakları oraya koyun yemeğini bu şekilde yedirin.
Tv izlesin yeeaa ne olacak ki diyenlere kulak asmayın. Tv zararlı siz de zaten bunun farkında olduğunuz için öneri istiyorsunuz. Tv ile yemek yemeğe alışan çocuklarda ileride yeme bozuklukları ve obezite görülebiliyor maalesef.
Ve son olarak kararlı olun, ağlayınca dikkatini başka bir yöne çekin. Kolaylıklar dilerim, sevgiler 🌺