ebrupoyraz doktorumuz aşının böyle bir etkisi olduğunu söyledi. İşin kötüsü üzerinden 1,5 ay geçti ama kusma kaldı çocukta günde 1defa neredyse hergün kusuyor kusmasa arada öğürme oluyo şuan reflü için ilaç kullanıyoruz. 6kasımda 2.doz vurulacak ve şimdiden stresteyim yine aynı şeyleri yaşayacağız diye😔