3 aylık bebeğim var bir kaç gündür rahatsız geniz akıntısı vardı. Çarşamba doktora gittik oda antibiyotik verdi. Dün kontrolümüz vardı. Salı tekrar kontrole gidicez. Ama o zaman a kadar aklıma takılan sıkıntı kaka olayı. Normalde meme mama şeklinde beslenmemiz ama hastalıkta mama yemiyor sadece emmek istiyor. Uyku sersemi iken biraz mama veriyorum çünkü sütüm onu doyuracak kadar yok. Ama sıkıntı ne yese direk kaka yapıyor. Antibiyotik kaynaklı olabilir mi acaba. Kontrole daha çok var ve canımı sıkıyor bu durumu.