QueenMommm Kbr041 ben süt alıyorum kaynatıyorum içine bir kaç damla limon sıkıyorum sonra zaten üste çıkıyor lorlar
Denizanasi92 Kbr041 pastörize sütü biraz ısıtıyorum bir kaşık sirke bir kaşık limon sıkıyorum altı açıkken kesiliyor en son tam kesilince kapatıp süzüyorum. Çok fazla yapmayın ama 3-4 gün sonra bozuluyor tamamen doğal diye galiba
QueenMommm SeninAnnenBirMelektiYavrm kaynanam öyle yap dedi bilmiyorduk nasıl yapıldığını ki zaten artık yapmıyorum ☺️
SeninAnnenBirMelektiYavrm Denizanasi92 fermentasyona uğraması gerekiyor faydalı olan o. Maya kullanmalısınız. Yoğurtla peynirle yapanda var