Kbr041 ben yerel çiftlik markalarından alıyorum peynir diyarı peynir bilmem nesi tarzı yerlerden. BİM’in sütüyle yaptım bi kez çok tatsız oldu. Pastörize sütü ısıtıyorum kavanozlara döküyorum 1 er kaşık maya ağzı açık(bunu yeni öğrendim) sarıyorum battaniyeye 5-6 saat mayalanıyor ağzını kapatıp dolaba koyuyorum. Önceden direk ağzını kapatırdım öyle mayalanırdı iyi olurdu yine de ama bu kez böyle yaptım taş gibi oldu kaldıkça cıvımıyor