Bilge_94 Kızlar Emziriyorum doymuyor mama takviyesi yapıyorum ama artık mamayı azaltmak istiyorum. sütüm var ama doyurucu değil ne yapabilirim
rua_da_senhora_das_verdades Bilge_94 Beslenmenizi değiştirebilirsiniz. Protein ağırlıklı beslenin. Ve zeytinyağı verebilirsiniz bebeğinize. Bir çay kaşığı kadar. Kilo alımını destekler. Gece emzirmesi de kilo aldırır. Gece sütünün yağ oranı yüksektir.
Dondurmalikahve Bilge_94 daha çok küçük ama meme istemesi açlıktan değil ki sütünüz varsa yeter mama verinve uyur tabi çünkü mama zor sindirilir.
Nurcan1 Kaliteli beslenmeye çalışın,karbonhidratı azaltın günlük protein alın mutlaka (yumurta,et,tavuk vs.)
svdarc Bilge_94 çünkü tek bildiği şey emmek ne versen emer zaten :( sütünün yetmediğini düşünme her bebek bir değil kimisi uyuyor benimki de çok zor uyuyo ılık duş al o süt gelmesinde etkili oluyor
Dondurmalikahve Bilge_94 Çünkü tek bildiği şey emmek bebeklerde emmeli refleksi anne karnında başlar özellikle haftası gelmiş Enver refleksi oldukça kuvvetlidir tek bildiği şey emmek en az 5-6 tane çeşitli bez alıyorsanız bu bezlerin ağırlığı da bir yumurtanın ağırlığı kadar oluyorsa 2 hafta kontrolünde doğum kilosunu üstüne çıktıysa yani bebekler ödem atıyor o ödemden attığı kuleyi alıp üstüne de biraz kilo aldıysa sütünüz yetiyordur. Tek ihtiyacı olan şey sizsiniz tek bildiği şey şu an emmek hatta bebeğin dünyaya geldiginden ilk 3 ayına kadar ki zamanına 4. trimestir diyorlar hele ki 8 günlük bebek için aylarca kaldı bir ortamdan dış dünyaya gelmek pek kolay değil annesi adapte olmaya çalışıyor şu an dünyaya.
sifirekran_bolkitap Kilo alımı normal mi? Sağlık ocağında ölçüyorlar normalse doyuyordur sadece yenidoğan olduğu için bağ kurmak için emmek istiyordur
Bilge_94 Dondurmalikahve Açıkçası sadece süt verip bezine bakmadım hep mama takviyeli gittik ama şimdi deneyeyim sadece süt vererek
dygusalmom97 Bilge_94 bencede mama vermeyin biraz yıpratıcı oluyor ama istedikçe emsin sütününde doyurucu olmadığını sanmıyorum mama içen bebek uyur tabi normal yani