EsnadinAnnesi Kızlar , trendyoldan alıcam defacto ürünleri nasıl oluyor? Değer mi kışlık almak istiyorum Yurtdışında yaşıyorum, o yüzden pek bilmiyorum
Duyulurum EsnadinAnnesi bebek için mi? Kendime birkaç parça aldım kumaş kalitesi dikiş kalitesi hoşuma gitmedi. 4 parça almıştım sadece biri hoşuma gitti. Bana öyle denk gelmiş de olabilir tabi.
Divayorgun EsnadinAnnesi oğluma 2 sene önce almıştım yine memnun kalmamıştım renkleri akmıştı kumaş bi tuhaf olmuştu. Şimdi yine denedim berbat pijamasının rengi akmış tüylenir gibi olmuş çok yükseğede atmadım. Lcw kumaşları güzel taş gibi
UraSsmom EsnadinAnnesi DeFactodan çocuklara hiç almadım ama kendime aldıklarımın kalitesini sevmemiştim eşim de birkaç şey almıştı ondan da memnun kalmamıştık.