Benim de prolaktin değerlerim hep 72-75 aralığındaydı. Bir süre dostinex kullandım ama bıraktığımda tekrar yükseliyordu. Ne yaptıysam düşüremedim ben de ilaç kullanımını bıraktım. Evlendiğimde de rahatlıkla çocuğum oldu değerlerimin yüksek olmasına rağmen.