Bahar23 evet pilav bizim pilav. Ama ben prinçden ziyade genellikle bulgur verdim. Bulgur daha sağlıklı besleyici. Evet herşeyin organigini bulmak çok zor. Ama elimizden geldiğince dikkat etmeliyiz düşüncesindeyim. Tamemen organik besliyorum dersem zaten yalan olur. Olabildiğince dikkat ediyorum.Aldıgım her ürünün içeriğine mutlaka bakıyorum. Oğlum 29 aylık. Abur cubur istiyor tabiki alıyorum. Ama içeriğine bakıp özellikle palm yağı içermeyen ürünleri alıyorum. Mesela Nutella da oğlum çok seviyor. Ama tüm markalar Palm yagı içeriyor. Sadece nuga markasında yok. Onu alıyorum. Çok mu sağlıklı tabiki değil ama Palm yagından koruyorum. Dondurma da veriyorum. İstiyor. yine içinde Palm yağı ve karragenan bulunmayanlarından alıyorum. Bulguru mesela normal bulgur yerine Migros’larda organik bulgur olarak alıyorum. Raflarda var.günümüzde korumak çok zor. Bizde görmese başkasında görüp istiyor mecbur kalıyorsunuz. Ama en azından diğerlerine göre bir tık daha sağlıklı. tuzsuz Peynir ve tereyağı da şaküterilerde var. Tuzsuz mutlaka bulursunuz. Marketlerde ben hiç tuzsuz bulamadım. Eşimin arkadaşının şarküteri firması var biz ordan alıyoruz. Ama çıngıloğlunda da tuzsuz ürünler bulabilirsiniz.