Naz_35 Lütfen yardım bekliyorum ne önerirsiniz balgamlı öksürüğümüz var udi hindi yağı denedim,pekmez tereyağ denedim zaten asla yemek yemez yardımcı olur musunuz
mysa2 Naz_35 pekmez-limon denedin mi öksürüğe iyi gelir bide zeytinyağında sarımsak karışımı ayaklarına sür gece çorabını giydir sabaha rahatlamış olur . Eczanede de bitkisel bi öksürük şurubu vardı adını unuttum o da iyi geliyor genel de canım
ddm-tekin Naz_35 eğer buhar makinası varsa ona serum fizyolojik koyarak buharını bebeğinize verip sonra da sırtına ritmik hareketlerle vurabilirsiniz Osman Gönülalın videosu mevcut. Amcak doktor görmediyse mutlaka görsün biz bu şekilde gittiğimizde oğlumun çok yoğun bir enfeksiyon geçirdiğini öğrendik
Naz_35 Asyameva29 anne sütü aldıgı için biberon da hiç birşey içmiyo ağzına suyu zor süren bi cocuk yarın denicem ama sağolun
Naz_35 Asyameva29 2.cocugum ben mi beceremiyorum napıyorum ıkı cocugumda yemez içmez ağzını kitler sağolun denicem sabah