Denizzz88 Brutal-Betty ben vicco ya ayakkabı almaya gittiğimde orda çalışan kız genelde 3 ayda bir büyüyor ayakları demişti ama bilemiyorum tüm çocuklarda aynı mı 🤔
SeninAnnenBirMelektiYavrm Brutal-Betty almayın o kadar hızlı büyüyor ki. Simdiden kestiremezsiniz kaç giyeceğini. Kızıma 3 ayda bir yeni ayakkabi alıyorduk hemde 23 giyerken 25 e geçiyordu.
Brutal-Betty tazeanneeeee gelecek sene için oğluma şimdiden bot alacam da bazıları 25 rahat olur kışın diyor kararsız kaldım 🤷
Brutal-Betty Nesrincente bı anda büyür mü acaba oğlum 13 aylık 21 numara giyiyor ama gelecek kış 25, küçük mü gelir acaba
Nesrincente Brutal-Betty bence almayın derim ne kadar büyüyecceklerini bilemeyiz ki bosuna paranız gitmesin baktı gelınce alın derim yine de siz bilirsiniz