tarcinnn ben 6. Ayda ayırdım ilk 1 hafta 10 gün gündüz uykularında odasında yatırdım, oyun oynarken odasına oynadık sonra gece uykularında da geçirdim hiç zorluk yaşamadık ☺️ Mümkünse odasına birde berjer/sandalye gibi bişey koymanızı öneririm emzirmek için rahat oluyor geceleri 🌸