Elifmoms haberlerde palamutun tanesi 25lors diye belirlendi 80 çok fzla nerde yasiyosunz?Bence ucuz olursa alip dondurucuya atmak istiyorum baklm.Yakinimzda balikci yok pazarada gelmedi dha balik türleri hiç siftah yapmadik ciktigindan beri.Bide ben trabzonluyum hamsiyi cok severim inş burda okdr pahali degildr ama gecen yil cok fazlaydi hamsi ucuzdu 13lira 15liraya almistk bu yil okadr cok yok galiba