Yigitannesii https://resimyukle.io/r/HK8BZJVFW5 kızlar bunu aldım evimiz doğal gazlı. Tog değeri yazmıyor orta kalınlık yazıyor. Kullanan var mı aranızda?
Aselemine27 Yigitannesii bende uyku tulumu arayışındayım dün mağaza buna bakmıştım gayet güzel yeterliydi 1 .6 sanırım bende bunu alacağım
Yigitannesii tazeanneeeee teşekkürler 1.6 yeterli olacaktır bizim için. 2.5 tog daha önce kullandınız mı çok kalın oluyor mu ?
tazeanneeeee Yigitannesii 2.5 tog kalın evet yorgan gibi ben şırnakta yaşıyorum geceleri çok soğuk oluyor 20 derece altındaki sıcaklıklar için uygun. kızım da üstünü örtmeyi sevmediği için 2.5 tercih ettim ki geceleri 20 derecenin altına düşüyor evimiz
Yigitannesii Aselemine27 18 aylık ama ben 3-4 yaş aldım 🤭 çünkü boyu uzun birde seneyede giysin her sene almak pahalı geliyor artık