Yusufunannesii Merhaba anneler bebeğim 1 haftalık memeyi reddettiği için emziremiyorum 5 gün küvezde yattı orada da biberona alıştı maalesef o yüzden aptamil mama veriyoruz sorum şu; şuanda 60cc mama yiyor 2.5 3 saatte bir kendisi uyanıyor sizce mama miktarı iyi mi ve beslenme aralığı? Ne zaman ne kadar arttırmalıyım bide bazen 60cc verdikten yarın saat sonra yine aranmaya başlıyor az bişey daha mama veriyorum bende
Oflu61 Yusufunannesii ben 30 veriyordum o sıralar ama az da olsa emziriyorum doymayınca zaten yaygara kopuyor kilo alımına göre anlarsınız
Gksuu Yusufunannesii daha 1 haftalık ben 30 cc veriyordum o zamanlar bende hem mama hem meme verdim mama verdikten sonra arandığında memenizi sokun ağzına iştee bence daha yeni doğmuş biberona hemen alışmaz benim fikrimmm
Yusufunannesii Oflu61 Oflu61 Nesli68 Oğlum 5 gün küvezde yattı orda ki hemşireye bana 60cc rahat içiyor dedi bende o yüzden 60cc mama verdim hepsini bitiriyor
Yusufunannesii Gksuu emzirmek için çok çabaladık tutamıyor memeyi tutmak istemiyor kızarana kdr ağlıyor
Nurellllaaa Oflu61 9 aylık olucak bir aydır zor yiyor bende ne yapacagımı şaşırdım emmiyo yemiyp zorla kaşıgı agzına sokuyorum ikide diş çıktı zor valla
Yusufunannesii Gksuu yoğun bakımda yattığında ki hemşiresi 60cc içiyor dedi o yüzden o kadar verdim bende gerçekten de içiyor
Benimoykum Yusufunannesii canım o Zaman'lardan hatırladığım kadarıyla bende doktora aynısını sormuştum oda Bebek ister o demişti 🙄
Farahzeynep Yusufunannesii 2 saatte bir 30 ml vermelisin, yenidoğanlar hep aranır zaten, çoğunlukla size yakın olmak isterler aç olduklarından değil 😊
Yusufunannesii Farahzeynep 60 çok mu yani😕 30da doymayacak aç kalacak diye korkuyorum 60a alıştı çünkü
Farahzeynep Yusufunannesii şu an onun midesi çay kaşığı kadar, 2 hafta itibari ile 60 mle geçiliyor. Ona verirsen sürekli ister zaten şu an emme refleksi çok fazla. 🤭
ayssmt Burhanaltintop cnm her bebek farklidir ama.90 cc cok fazla nerdeyse 3 aylik bebek bnm oglana bazen sagilmis sutumu veriom 80 cc anca alio
ayssmt Yusufunannesii gayet iyi ama sık sık yemio ondan iki uc aylik bebek gibi 2 3 saate bi beslenio haftasina gore de iyi ama normalde emse surekli memede olurdu emme refleksi zayifmi gogsusnuzu de verin emsin istahida artar sutunuz de cogalir
Pamukseker_Annesi Yusufunannesii 60 cok canim ya 30 cc veriliyor tabl bebegin 30da doymuyorsa baska tabi doktora sorup ayarla bence mamayi