Merhabalar hep oğlum yürümüyor diye post açıyordum şu anda 18 ay 4 gündür 2 gündür ben teşvik ettiğim zaman yürümeye başladı çok şükür ama ben yürütmediğim zaman emekliyor yürümek aklına bile gelmiyor hani sanki yürümüyor gibi ilk çocuğum olduğu içün bu konuda tecrübesizim ne yapabilirim emeklemeyi bırakıp yürümesi için