Kızlar 10 aylık çocuğum var sezeryan doğum yaptım.. şimdide istemsizce hamile kalmışım 1 aylık hamileyım aldırmak ıstıyorum sizce doğurursam zorluk yaşarmıyım ikisine bakmakla.. eşim destek olamıyor 12 saat çalıştığı için.hicbirşekide destekçim yok.. birde 2kıncı hamileliğim sanırsam çok kötü geçicek sürekli miğde bulantısı yaşıyorum ve uyumak ıstıyorum cok yorgunluk var üstümde..