Acemiannee25 Golgicisimcigi oğlum 7 ay 15 günlük aylardır aynı belirtiler var diş etleri de bu şekilde ama çıkmadı hala 😩
Golgicisimcigi Acemiannee25 ya üçüncü aydan beri salyaları akıyo son bi haftadırda aşırı sertleşti etleri inşallah sende bende bu süreci hemen atlatırız
Slmnese Canım hemen de çıkabilir aylar da sürebilir. Kabarıp sertleşmesi hemen patlayacağı anlamına gelmiyor ne yazık ki..
Golgicisimcigi Slmnese illaki öyle her bebek farklıdır inşallah tüm bebişler rahatca atlatır bu dönemi
twofruits Slmnese mesela bizim oğlan 11 aylık oldu hala aynı 😂 ne kadar geç o kadar iyi diyorum ben de
Sehirdegeceyarisi Daha diş falan yok malesef huzursuzluğu başka bişeydir daha şişmemiş bile tam derinin altında diş belli oluyor sonra ucu patlıyor