Sonsuzask Doğumdan sonra ayaklarım bileklerim çokmşişti normal midir başına gelen bar mı doğuma giderken böyle değildi sezaryen oldum bir arkadaşım pıhyılaşma emboli deyip korkuttu beni
[silindi] Sonsuzask çok normal canım doğumdan sonra peşpeşe taktıkları serumdan oluyo aynısı oldu bendede ayaklarım full ödemdi ki yüzünklerimi doğuma gidene kadar takabiliyodum . 4 ay 15 günlük oğlum daha 1 ay oldu yüzüklerimi takmaya baslayalı . Varis corabı giy bide doktorun sana kan sulandırıcı iğne verdimi
izmirana Sonsuzask Bende sezaryen oldum aynısı başıma geldi. Tuzlu yeme, bol su iç, ayaklarını yukarıya dikip uzanmaya çalış, çok ayakta kalma ama ara ara yürüyüşler yap evin içinde. Benim 5 günde geçmişti 😊
cekoslavakporseleni Sonsuzask aynısı oldu canım, doğumdan sonra 3.gün asansörün önünde yaklaşık 1 saat bekledim oğlum yoğunbakımdan çıkacak beraber taburcu olacağız diye o sırada birden şişti tüm vucüdum ve ayaklarım terliğe bile sığmaz oldu. 6 günlüktü sanırım sarılık korkusuyla hastaneye koştuk, asla uyanmıyordu eşim arabayı park ederken ben puset kucağımda hastanede ordan oraya koşuyorum, o gün sanırım 15 dakika içinde geçti ödemim. Bol yürüyüş lazım geçmesi için.
SunnyG Abooo buraya sezaryen sonrası ayaklarımı atsam ekrana sığmaz. Bol su. Bir de limon maydanoz kaynatıp suyunu içiyordum, doktorum tavsiye etmişti. On güne kadar indir benim.
Mizmizmyrtle Sonsuzask benim ayaklarım dev ayağı gibiydi doğumdan sonra üstüne basamıyordum lıngır lıngır ediyordu içinde bir kilo su var gibi ayyyy çok kötüydü hastaneye gittik ayaklarım için normal ilaçlardan oluyor iner dediler 10 gün sonra indi yavaş yavaş