Zoey8 Merhaba kızlar emziriyorum ve sabah çok kötü bir halsizlikle uyandım dinleniyorum uyuyorum geçmiyor enerjim hiç yok kolumu kaldırıcak halim yok bebeğim için çabucak düzelmem lazım parol falan içebiliyor muyduk ya ?
Tbmrc Zoey8 evet içebiliyoruz doktorum vermişti ve çok fazla olmamakla şartıyla dolorexte kullanabilirsin demisti çünkü prol çok etkili bi ilaç değil
Bebekbozkurt Ben sezeryan olduktan sonra ağrı kesici olarak minoset verdi doktor muhtemelen onu içebiliyorsundur doktora danış Canm