Güzel anneler sizlerin önerilerine ve tecrübelerine ihtiyacım var sürekli uyku postları acıyorum çünkü umudum sizin önerileriniz çok yoruldum tek basimayim hiç kimse yok yanımda ev yemek çocuk derken bunaldım artık bebeğim son bir haftadır 4 te kalkıyor uykusu var kalkıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum yok uyanıyor bu sefer mızmız oluyor ağlıyor uykusu olduğu icin günümüz böyle zehir gibi oluyor akşam 6:30 da uykuya geçiyor geceye dayanamıyor en geç 7 de yatıyor çünkü önceden de 7 de yattığında 5:30 da kalkıyordu şimdi hemenhemen yanı satte yatıyor anlamadım gitti açlıktan uyanmıyor bugün mesela 3 te mama icti 4 te kaktı 6 ay 20 günlük