BalAnne1 bebekler belli bir yaşa kadar çok az oynuyorlar herseyle çünkü çabuk dağılan ve keşfetmeye çalışan bir hâl içindeler. Benim kızım 1 yaş 9 aylık oda aynı ilk gün gayet güzel oynuyor sonrasında sıkılıyor. Erkek kız oyuncağı olarak düşünmeyin kızıma birsuru bebek aldım arabalarla daha güzel oynuyor. Legolar, küpler yapbozlar sonrasında boya kalemleri vs daha ilgi çekici şeylerle dikkat aktiviteleri yapabilirsiniz zaten bir süre sonra kendileri isteyecek oyuncak 💕🤣