Mmelekoz maalesef böyle canım, çoğu bebek aynı senin bebeğin gibi, benimki de böyleydi. Benimki mışıl mışıl uyuyo vs. yazarlarsa da sakın moralini bozma, her bebek kendine özgü, özel. Her bebeğin mizacı farklı, bu sebeple yapacak bişey bir şey yok. Ama hiç merak etme büyüdükçe her şey düzene giriyor, uykular uzuyor, 10.aydan bildiriyorum😊