Alyaaras Arkadaşlar sezeryan sonrası geçmeyen baş ağrısı için ne yapabilirim. Parol kullanıyorum bana mısın demiyor. Nescafe de içiyorum ama
efelinamoms Alyaaras nescafe hangisinden içiyorsun böyle kafeini yüksek birsey içmen lazim ben 1 hafta hastanede kaldim eşim oradan hazir aliyordu böyle aci şekersiz leş gibi ama baş agrimi aninda kesiyordu ilac kullanmadim acikcasi bir halta yaramiyodu
Linaduygu Alyaaras migreniniz var mı benim migrenim olduğu için parol fayda etmiyordu baya çekmiştim bende bana Nescafe değilde şekersiz sade türk kahvesi icirmislerdi sezaryen sonrası
Taze_annecik Alyaaras Salı günü bende doğum yaptım 2 gündür baş ağrısından ölüyorum parol hiçbir ise yaramıyor malesef
Sscs1 Alyaaras granül kahve için ben öyle yaptım bir bardağa 2 tatlı kaşığı kahve atın günde 2-3 kere için nescafe falan işe yaramıyor yoksa
Elifsuu Nescafe gold var sürekli ondan içmen gerekiyor kafein baş ağrısını alıyor birde arveles kullan bana doktorum onu yazmıştı.Ama baş ağrısı tekrarlıyor benim 15 gün sürdü bunlar sadece biraz hafifletiyor
Selin1234 Alyaaras canım Türk kahvesi yap şekersiz onu iç ben busekilde atlamıştim eğer geçmezse yine hastaneye git bir iğne yapsınlar rahatlarsin benim migrenim var hiç bir ilaç fayda etmemişti sadece Türk kahvesi ise yaradı oda etkisini azaltinca hastaneye gidip iğne vurdurdum
Yigitefeannesi Alyaaras bitter çikolata şekersiz yoğun türk kahvesi, bol bol su/sıvı tüketimi bende yerlere yatıyordum baş ağrısından ama bunlarla kendime geldim