Kızlar bebeğim 18 günlük, 3 kg doğdu ama maalesef doğumdan sonra emmediği için 2700 e düştü. 12. Günden itibaren çok güzel emme düzenimiz oldu. Sadece anne sütü ile beslemeye çalışıyorum. 3 gün önce 3200 gelmişti tartıda şuan 3,5 kg. Kilo artışı normal mi acaba? İlk çocuğum bilmediğim için soruyorum. 3 günde 300 gram gibi bir şey ediyor.