Bebeğim 1 yaşında 2 gecedir gece beslenmesini kesmeye uğraşıyorum ama çok ağlıyor kendini yırtıyor dün gece sabaha kadar ayağımda salladım çok zor uyudu 6. Ayda bile kesen var biliyorum ama hazır olmayabilir mi? Nasıl bir yol izlemem lazım tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏🏻