Betul-08 her gün dus aldırıyorum. Sabahta aldırdım.
İçinde atlet üzerine sweat. Kalın kilotlu corab ve ayaklarına bi corap daha giydirdim. Bikac gündür bende uzun kol ve pant giyiyor.
Şu an bişey yakmanıza gerk yok bence. Cam kapı kapalı kalsın ki üşütmesin