Hanımlar mrrhaba biz 5 haftalık olduk atak haftasındayız ve uyanıkken huzurumuz yok uykudayken de memede uyuyoruz beşiğe geçince direkt gözler faltaşı gibi qçık😂 nasıl atlattınız atakları bana da tavsiye verin nolur durduk yere ağlamasına kıyamıyorum❤️