minnosumlaberaber Anneler 14 aya girdik yürümüyor,koltuk kenarında tutunup yürüyor dikiliyor sadece, bir de anne baba gel meme gibi kelimeleri var ama canı ne zaman isterse o zaman söylüyor daha çok mırıldanıyor gibi normal mi bunlar
Prensescilek minnosumlaberaber normal . Yeğenim 15 aylik hala yürümüyor, doktor 18 aya kadar normal demiş. Ablası da 9 aylıkken yürüdü. Ama ablası geç konuştu mesela .Bu 15 aylik suan bir cok kelimesi var . Her çocuğun gelişimi farklı.