İnanın ekmek yook abur cubur yok
Eski beslenmeden daha dikkatliyim kacamak ise bir iki lokma çok canım isterse
İki öğün beslniyorum amaaa neden ya neden her geçen gün tartı fazla çıkıyor 65.65 diyor şaka gibi bu neden böyle olur adetli değilim bir buçuk hafta oldu bitti kıyafetlerim oluyor 63.3 falandim yani en son 4 gün önce 64.3 çıktım üç gün sonunda 65 üstü valla modum düştü iyice diyet yapamıyacam dün vala sinirden bisküvi yedim neden gitmiyor diye yardım edin yaa neden neden