Merhaba anneler,
Philips avent scf395/11 modeli pompami satmak istiyorum. Temmuz ayında aldım 4-5 kez kullanabildim aventin en son çıkan modeli. Doğum yaptığımda almıştım fakat bebeğimde meme reddi oldu o yüzden sürekli sağdığım için ikili hastane tipi kiraladım zamandan tasarruf etmek için. Çekiş gücü kalitesi çok iyi, sağım yaparken acıtmıyor. İkilisi olsa kesinlikle hastane tipi kiralamak yerine onu alırdım. Altına avent’in natural pp 125 ml biberonu takılarak sağım yapılıyor istenirse onu da gönderirim ama ben biberon kısmını aktif kullandım mama verirken vs. Biberon kısmı heryerde satılıyor yenisi de alınabilir. 2100 tlye almıştım faturası duruyor, 1400 tlye verebilirim.
Sevgiler.