Benim bebeğimde aynı sabah 7-8 gibi uyanır ama aradan 1,5 saat geçsin gözlerini ovalamaya esnemeye başlar uyuturum az bişey uyur kalkar uykuyu almadan kalktığı için aradan 2 saat geçince gene uyumak ister ve halen 3 uyku yapıyo gece 9 gibi yatırıyorum ama çok sık uyanıyo muhtemelen 2 uykuya düşürmem lazım ama o süreyi nasıl uzatıcam bilemiyorum çünkü resmen üstüme tırmanıyo uyumak için huysuzlanıp ağlıyo bende burada bekleyim belki fikir veren olur