nehirnazli Kızlar bugün doğum yapalı tam 40 gün oldu ama sabah fazlaca bi kanamayla uyandım ve karnımda ağrıyo.Regl oldum galiba. Hafta sonu olduğu için doktoruma ulaşamadım başına gelen var mı çünkü bana 4 5 ay sonra regl görürsün demişlerdi.
jasmine16 nehirnazli bebeğim doğalı 2 ay 15 gün oldu ve ben şu an ikinci reglimdeyim. Aynısı bana da oldu. Tam doğum kanamalarim azaldı dedim bitti dedim bir baktım çoğaldı. Regl olduğunu anladım çünkü kasıklarım aynı regl deki gibiydi. Bende 4-5 ay sonra bekliyordum. Demek ki bir değil
nehirnazli SeninAnnenBirMelektiYavrm bi kurtulamadık şu kanamalardan tam lohusalığım bitti kanamalardan kurtulduk dedik bide bu çıktı
SeninAnnenBirMelektiYavrm nehirnazli valla biran önce başlaması bence cok iyi yoksa şişlik kalıyor cok
Zzmra_odabasi6 Kizlar bnmde 40 cktii 1 hfta sonra kanama oldu ama boyle az az kahverengi gbi 3 gun oldu bitti herkez yasadimi
Benaw nehirnazli benim de kırkım bile çıkmadan 2-3 gün kala regl oldum herkesin farklı olabiliyor kimi kırkı çıkınca kimi aylar sonra oluyor
momma nehirnazli bende 40 gün kanamadan hemen sonra regl oldum. Sütüm vardı ama bebeğim emmedi hiç sanırım ondan dolayı regl oldum hemen