Mlk42 kilosu az gibi durmuyor. Doğum kilosu da önemli tabi benim oğlum da 5 buçuk aylık 7 buçuk kilo daha dün doktorumuz gayet iyi dedi. 6 aylıkken 7 buçuk olması gerekiyor hatta dedi. Bir önceki ay kendimi paraladım kilo alsın diye sadece 300 gram aldım oturdum ağladım hatta. Bu ay da aklıma bile getirmedim kiloyu emzirdim doyurdum ilgilendim çok çok hareketli bi bebek olmasına rağmen 1 kilo 300 gram aldı. Annelerin eğer çok kritik bir durumda değilse en son takmaları gereken şey kilo bence. Ki sizin bebeğinizin de öyle kritik seviyede az bir kilosu yok bence gayet normal