PnarYektaA kesinlikle fayda eder yaptırınız etkisi çok oluyor . Bizim evin apartmanında yokmuş ev sahibi söyledi kimse birlik olmuyor yaptırmaya, insanlar çok değişik valla kendi evlerine yalıtım yaptırmıyor. Geçen kış bebeğimiz de küçük
Diye yaktık 1.500 den aşağı doğal gaz gelmedi.
Ev bulup çıkalım dedik kiralar arttı kaldık yine burda .