Merhaba arkadaşlar,
Bu uyku tulumlarının ayakları olmuyor ya benim içim rahat etmiyor ayakları buz gibi oluyor cocugun, nasıl yapiyorsunuz. Yani illa üstüne bişey örtmem gerekiyor gibi hissediyorum. Şu konuda içimi rahatlatirsaniz çok dua ederim. Çıkmaza girdik iyice çünkü üstlerini de örtmüyorlar. Uyku tulumu gerçekten rahatlık diyen var mı?