Kızlar bebeğim iki aylık ama bana bağlı değil de sanki anneme bağlı. Benimle sadece memedeyken huzurlu ama annemde bütün gün ses cikarmadan duruyo bana gelince huysuzlasiyo. Sezaryenim çok ağrılı geçti myom falan da alındı o süreçte hep annem ilgilendi ona alıştı iki gün yalnız kaldık kıyameti kopardı ağlamaktan çatlayacak sandım anneme geldim hiç bişey yokmuş gibi düzenine döndü ne yapabilirim ben bunu nasıl degistirebilirim