Tazeanneee00 Kızlar sizde de oldu mu sebepsizce ağlama krizlerine giriyor bebeğim ya canı mı açıyor acaba neden bu kadar ağlıyor çok üzülüyorum sesi gitti ya dünden beri😪
Naz_ve_annesi Tazeanneee00 belki aşı ağrı yapmıştır bir ağrı kesici verin isterseniz. Birde atak dönemi de olabilir
joyfulmom Tazeanneee00 aşıdan gelir gelmez calpol verseydiniz yada şimdi verin ben her aşı sonrası calpol veririm ağrısı ateşi olmasın diyr
byzberen Tazeanneee00 bizde dün olduk aşıdan da olmuştur elbet ama inanın bu 4. Ay atağı dedikleri şey bu gümbür gümbür geliyor Allah kolaylık versin hepimize 🥲
tarcinnn Tazeanneee00 eklem ağrıları yapabiliyormuş o aşılar belki de ağrısı vardır :( geçer annesi inşallah 1-2 güne 🙏🏽
nmt41 Tazeanneee00 biz 3 aylığız 1 aydır aynı durumdayız her aşı sonrası huyları değişiyor bence atak dönemleri falan değil yani bildiğiniz aşı kaynaklı 🫤